Asystent ds. technicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Asystent ds. technicznych
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1395
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców,- bieżąca koordynacja stanu technicznego budynków,- przygotowywanie dokumentacji do remontów obsługiwanych budynków,- nadzorowanie i rozliczanie prac podwykonawców,- ścisła współpraca z użytkownikami nieruchomości,- nadzówr nad serwisem technicznym nieruchomości,- prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

mile widziana znajomość ustawy "Prawo budowlane" oraz przepisów techniczno-budowlanych,wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutemsamodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Oxivia Logistics Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura wystawianie faktur sprzedażowych weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu weryfikacja dokumentów przewozowych bieżący kontakt z kontrahentami przygotowywanie dokumentów do księgowej dbanie o prawidłowy obieg dokumentów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów Wymagania: Dobra znajomość języka angielskiego Dobra...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje,...