Asystent ds. planowania produkcji

Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Asystent ds. planowania produkcji
Miejsce pracy: Mława
Numer: StPr/25/0357
OBOWIĄZKI:
planowanie produkcji, bieżąca kontrola i weryfikacja planu, dadzór nad dokumentacj a, raportowanie i analiza wskaźników produkcyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)


Wymagania inne:

minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, chęć do pracy

Miejsce pracy:

Mława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Lei Food & Drinks Krzysztof Nowosad sp.j.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Profesjonalna bieżąca obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających Gości, spraw związanych z pobytem, zarówno w trakcie jego trwania, jak i po zakończeniu. Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych i osobistych. Dopełnianie formalności związanych z...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Marynarska

Godziny pracy: 08.00-16.00/09.00-17.00 Typ pracy: Pełen etat Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Pracodawca: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Dąbrowa Górnicza, Konopnickiej Marii 29

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie...