Asystent ds. Księgowości

Asystent ds. Księgowości
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe), kontrola formalna i rachunkowa dokumentów, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, utrzymanie i archiwizacja dokumentacji, wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • Podstawowa wiedza z prawa podatkowego i rachunkowości, zdolności komunikacyjne i pracy zespołowej, kierunkowe wykształcenie lub w trakcie (rachunkowość i finanse), dobra organizacja pracy, zaangażowanie, mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość ENOVA oraz MS Office.
Oferujemy:
  • Wdrożenie i wsparcie na stanowisku, możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia), pracę w stabilnej i pozytywnej atmosferze, elastyczne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Zakopane

w/g programu stażui Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pomoc administracyjna/staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Libiąż

pomoc w kompletowaniu dekretacji dowodów księgowych, wystawienie not księgowych, faktur sprzedażowych, i korekt do faktur oraz ich skuteczne wysyłanie, pomoc w prowadzeniu ewidencji kasowej, sporządzanie raportów, analiza sald kont i kontrahentów, obsługa programu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

Zapoznanie z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej,stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa...