Asystent ds. księgowości

Sądecki Urząd Pracy
Asystent ds. księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0373
OBOWIĄZKI:
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadniania sald z dostawcami i odbiorcami,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących,- przygotowywania korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami,- przygotowywanie formularzy podatkowych i sporządzania zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,- przygotowywanie formularzy aplikacyjnych.Oferta stażu realizowana ze środków programu Konserwator.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

1. Dyspozycyjność.2. Punktualność.3. Samodzielność.4. Umiejętność pracy w grupie.5. Kultura osobista.6. Cierpliwość.7. Zdolność do właściwego komunikowania.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...