Asystent ds. kontroli jakości

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Asystent ds. kontroli jakości
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/1121
OBOWIĄZKI:
fizyczna pomoc w procesie przyjmowania dostaw od kurierów, rozpakowywanie palet z urządzeniami, weryfikacja ilościowa zgodności dostaw, segregacja i znakowanie przyjętych towarów, zgłaszanie braków, uszkodzeń oraz niezgodności w dostawach, pobieranie urządzeń do testów zgodnie z wytycznymi Kierownika Działu Kontroli Jakości lub Lidera Kontroli Jakości, prowadzenie testów sprzętu w oparciu o dostępne aplikacje i obowiązujące procedury oraz instrukcje
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

System wynagradzania - godzinowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...