Asystent ds. kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Asystent ds. kadr
Miejsce pracy: Krzeszyce (pow. sulęciński, gm. Krzeszyce), Krzeszyce
Numer: StPr/25/0131
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, zlecenia, o dzieło, aneksów, wypowiedzeń itp). Wprowadzanie danych do naliczeń wynagrodzeń dla pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń. Weryfikacja terminów ważności badań lekarskich pracowników, wystawianie skierowań, weryfikacja BHP. Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, zwolnień lekarskich. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Krzeszyce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...