Asystent ds. Importu

Ogłoszenie numer: 10091959, z dnia 2025-08-03

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. Importu

Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie.
  • Komunikacja z kontrahentami zagranicznymi.
  • Przygotowywanie i sprawdzanie dokumentacji.
  • Zarządzanie terminowością dokumentów.
  • Sporządzanie wymaganej dokumentacji.

Wymagania

  • Biegła znajomość Excela i pakietu MS Office.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Doświadczenie w pracy biurowej - preferowane.
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.
  • Systematyczność i dokładność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę po okresie próbnym.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
  • Wolne weekendy.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet medyczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...