Asystent ds. Importu

Ogłoszenie numer: 10091959, z dnia 2025-08-03

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. Importu

Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie.
  • Komunikacja z kontrahentami zagranicznymi.
  • Przygotowywanie i sprawdzanie dokumentacji.
  • Zarządzanie terminowością dokumentów.
  • Sporządzanie wymaganej dokumentacji.

Wymagania

  • Biegła znajomość Excela i pakietu MS Office.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Doświadczenie w pracy biurowej - preferowane.
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.
  • Systematyczność i dokładność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę po okresie próbnym.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
  • Wolne weekendy.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet medyczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...