Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej

Ogłoszenie numer: 10305020, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie w procesach rekrutacyjnych, m.in. w weryfikacji kandydatów, umawianiu spotkań, przygotowywaniu dokumentów
  • Przygotowywanie materiałów i raportów statystycznych
  • Obsługa korespondencji i komunikacja z kandydatami, zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami
  • Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja i obsługa baz danych
  • Organizacja spotkań i przygotowywanie protokołów
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych, takich jak kopiowanie, skanowanie

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, związane z biznesem lub administracją
  • Min. 1 rok doświadczenia w obszarze HR lub administracji
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielności i dbałości o szczegóły
  • Odporność na stres, komunikatywność i dyskrecja
  • Umiejętność pracy w zespole i adaptacji do dynamicznego środowiska

Oferujemy

  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
  • Wynagrodzenie ok. 72€ netto dziennie
  • Pakiet medyczny i karta sportowa
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Praca hybrydowa (zdalnie i stacjonarnie)
  • Dogodną lokalizację w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...