Asystent ds. administracyjnych w dziale HR i usług korporacyjnych

Ogłoszenie numer: 10305035, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administracyjnych w dziale HR i usług korporacyjnych

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Koordynacja i monitorowanie obiegu dokumentów
  • Przygotowywanie notatek, pism, raportów oraz ich obsługa
  • Tworzenie zestawień statystycznych, wykresów i raportów
  • Wystawianie certyfikatów zwolnienia VAT dla wykonawców
  • Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym wprowadzanie danych do systemów
  • Kontakt z jednostkami biznesowymi w zakresie obsługi systemów (np. PROC, Ares)
  • Wsparcie pracowników działu zakupów w realizacji obowiązków

Wymagania

  • Wykształcenie średnie powiązane z branżą
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobre umiejętności obsługi MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (minimum B2) oraz znajomość języka UE będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy samodzielnej, organizacji, dokładności oraz zachowania poufności
  • Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i dostosowania do zmieniających się warunków

Oferujemy

  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
  • Wynagrodzenie netto około 72 euro dziennie
  • Pakiet medyczny, karta sportowa
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Praca hybrydowa, atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...