Asystent ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent ds. administracji
Miejsce pracy: Delowo
Numer: StPr/25/1172
OBOWIĄZKI:
- Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków na stanowisku asystenta ds. administracji, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe WZ, PZ, MM, prowadzenie dokumentacji, - Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, fax, skaner, drukarka, obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały), sporządzanie dokumentów biurowych,- Nadzór nad wprowadzaniem kart odpadu do BDO,Klasyfikowanie odpadów zgodnie z kodami i weryfikacja z posiadaną przez spółkę decyzją,- Nadzór nad energią wyprodukowaną z paneli fotowoltaicznych i rozliczanie bieżących jednostkowych kosztów energii,- Wsparcie w zakresie skupu odpadów drewnianych,- Wsparcie w zakresie zakupów materiałów produkcyjnych do produkcji skrzyń drewnianych,- Wsparcie w zakresie generowania raportów dot. suszenia drewna zgodnie z normą ISPM-15,- Wsparcie w zakresie generowania zleceń produkcyjnych dla skrzyń drewnianych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Delowo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

śląskie / Gliwice

Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji wykonywanie czynności administracyjnych w dziale Wymagania: wykształcenie średnie ze świadectwem...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kadr

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym akt osobowych. Sporządzanie i wydawanie świadectw pracy oraz zaświadczeń kadrowych. Obsługa spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, świadczeń emerytalno-rentowych i rehabilitacyjnych. Współpraca z ZUS w...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biura

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Opis stanowiska: prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biura, w tym obiegu dokumentów, faktur i korespondencji przygotowywanie raportów, zestawień i analiz wspierających pracę zespołu koordynacja spotkań służbowych, wyjazdów i obsługa spraw logistycznych...