Asystent ds. administracji w dziale HR i usług korporacyjnych

Ogłoszenie numer: 10305014, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administracji w dziale HR i usług korporacyjnych

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją finansową
  • Rejestrowanie faktur, roszczeń i danych w systemach finansowych
  • Weryfikacja i dopasowywanie dokumentów do płatności
  • Utrzymywanie danych bankowych i podmiotów prawnych w systemie
  • Prowadzenie archiwizacji i kontrola korespondencji elektronicznej
  • Wspieranie procesu wdrażania i szkolenia z nowego oprogramowania finansowego
  • Tworzenie raportów, prezentacji i wsparcie w analizach budżetowych
  • Monitorowanie realizacji budżetu i przygotowywanie dokumentacji finansowej
  • Koordynacja komunikacji i obsługa zapytań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Prace związane z raportowaniem, dokumentacją i końcoworocznymi rozliczeniami

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe związane z biznesem
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy administracyjnej lub finansowej
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy samodzielnej, organizacji, pracy pod presją
  • Dbałość o szczegóły, poufność i wysoka kultura komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole i adaptacji do zmieniającego się środowiska

Oferujemy

  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
  • Wynagrodzenie netto ok. 72 euro dziennie
  • Opiekę medyczną, kartę sportową
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Pracę hybrydową w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...