Asystent ds. administracji posprzedażowej

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Asystent ds. administracji posprzedażowej
Miejsce pracy: Braniewo
Numer: StPr/25/0365
OBOWIĄZKI:
Realizowanie zadań związanych z obsługą klientów. Wyszukiwanie, udostępnianie i inwentaryzowanie informacji niezbędnych w realizacji zadań działu sprzedaży, wprowadzanie danych do ERP, gromadzenia danych i informacji o produktach i klientach, wsparcie specjalistów działu sprzedaży w ich zadaniach, przyjmowanie informacji i zgłoszeń od klientów, udział w projektach i zadaniach usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży, obsługa sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość MS Office
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa kasy fiskalnej


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe w kontaktach z klientem na takim samym lub podobnym stanowisku.Język angielski - komunikatywny.

Miejsce pracy:

Braniewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...