Asystent ds. administracji i social media

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent ds. administracji i social media
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2499
OBOWIĄZKI:
Wsparcie w realizacji komunikacji marketingowej, tworzenie treści do wykorzystania w kampaniach ( social media, strony intrnetowe, infografiki, komunikacja wewnętrzna), reszta w załączniku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie w trakcie studiów zaocznych, administracja, marketing/ licencjatumiejętności: znajomość programów MS Office, znajomość obsługi komputera, lekkie pióro, kreatywność, dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi sekretariatu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych,...

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Wieliczka

Obsługa urządzeń biurowych,-archiwizacja dokumentów,-prowadzenie korespondencji biura,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN Optima,-komunikacja i przyjmowanie dokumentow od klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent działu obsługi klienta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Andrychów

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Szkolenie ogólne i stanowiskowe.3. Zapoznanie się z działalnością firmy i jej portfolio.4. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Obsługi Klienta.5. Poznanie programów komputerowych pomocnych...