Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0300
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu środków trwałych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa klienta
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: pracowitość, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z konfliktami, samodzielność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Najnowsze oferty

mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Pracodawca: Cemex Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, The Park, Krakowiaków 46

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym....