Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/0451
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie dokumentów księgowych od klientów i wstępna ich weryfikacja, wystawianie faktur, rozliczanie rozrachunków, obsługa urządzeń techniczno-biurowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, obsługa klientów biura, prace porządkowe.*praca w systemie 1-zmianowym: 08:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, otwartość na kontakty z ludźmi, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office.

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Sztutowo

obsługa recepcji Ośrodka Wczasowego Bursztynowo- Sztutowo, obsługa komputera, bieżąca obsługa Gości, współpraca z pozostałymi działami obiektu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista

Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Pruszcz Gdański

Analiza wniosków i dokumentów w celu wybrania odpowiedniej procedury ich rozpatrzenia, przeprowadzanie kontroli obiektów budowlanych, wszczęcie postępowania administracyjnego i przeprowadzania go w celu rozpatrzenia sprawy, przygotowanie merytoryczne i formalne decyzji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Łężyce

Oferta stażu dla osób do 30 roku życia- obsługa biura i administarcji- wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych- organizacja terminarza spotkań- obsługa zamówień i dokumentacji handlowej- organizacja transportu towaru- archiwizacja i skanowanie dokumentów-...