Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Sierakowice
Numer: StPr/25/1218
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wymagających pracę wykwalifikowanego księgowego;2. Zapoznanie się z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej;3. Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;4. Weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów;5. Przygotowanie dowodów księgowych do zapłaty oraz wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych;6. Wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego;7. Nanoszenie numeru dowodu księgowego potwierdzającego kolejność ujęcia w księgach rachunkowych;8. Sprawdzanie rachunków pod względem zgodności faktury z zapłatą i terminów realizacji oraz wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami w zleconym zakresie;9. Sporządzanie - przy użyciu programów firnansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych - raporty, zestawienia oraz wypełnia formularze na podstawie informacji pochodzących z ksieg rachunkowych;10. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sierakowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...