Asystent do spraw księgowości

Ogłoszenie numer: 9888754, z dnia 2025-06-06

Asystent do spraw księgowości

Miejsce pracy: Rzeszów, Św. Rocha 45A/1

Nr Ref.: PSZ-ZOPS/51994194

 

Opis stanowiska

  • Sortowanie i archiwizacja dokumentów księgowych
  • Wprowadzanie danych do systemów księgowych
  • Pomoc w przygotowywaniu rejestrów VAT
  • Skanowanie i archiwizacja dokumentów
  • Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Przygotowywanie prostych zestawień i raportów w Excel
  • Pomoc w uzgadnianiu sald z kontrahentami

Wymagania

Konieczne:
  • Wykształcenie: średnie zawodowe
  • Język: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Język: rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Uprawnienia: Dostęp do systemu księgowego w trybie ograniczonym (zgodnie z poziomem kompetencji)
  • Uprawnienia: Prawo do wglądu w dokumenty księgowe niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Uprawnienia: Możliwość komunikacji z kontrahentami w sprawach wyjaśnień dotyczących dokumentów (pod nadzorem)
  • Uprawnienia: Uprawnienia do generowania podstawowych raportów i zestawień z systemu księgowego
  • Uprawnienia: Uprawnienia do edycji i archiwizacji dokumentów w określonych katalogach sieciowych
  • Uprawnienia: Podstawowa znajomość zasad rachunkowości
  • Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Uprawnienia: Podstawowa znajomość zasad VAT, ZUS
  • Uprawnienia: Mile widziana znajomość programów księgowych Comarch Optima

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Praktyka absolwencka
  • Wynagrodzenie brutto: 2 000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager / Asystentka biura

Pracodawca: Fugo Group Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Modularna 11a

Opis stanowiska: Prowadzenie podstawowej dokumentacji biurowej (umowy, faktury, WZ) Korespondencja mailowa z klientami i dostawcami (w języku polskim i angielskim) Wsparcie codziennej pracy biura: organizacja spotkań, zamówienia materiałów biurowych, kontrola...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. logistyki i administracji

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Praktykant / Praktykantka ds. Analiz i Obsługi Transportu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Wprowadzanie danych do systemów i monitorowanie statusów przesyłek. Analiza kosztów i efektywności transportu. Śledzenie przesyłek oraz rozwiązywanie problemów operacyjnych. Przygotowywanie, archiwizacja dokumentów oraz tworzenie raportów i analiz. Student...