Asystent do spraw księgowości

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/03960
OBOWIĄZKI:
Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent do spraw księgowości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Program Outlook (poczta elektroniczna)
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie: średnie,Umęjetności: obsługa komputera, poczty e-mail, programów Office,Uprawnienia: nie wymagane,Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w administracji biurowej,Znajomość języków obcych: nie wymagane.Ogólny zakres obowiązków: Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Ortopeda i traumatolog narządu ruchu

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Chodzież

Podstawowym zadaniem lekarza- członka powiatowego zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności jest:- uczestniczyć w posiedzeniach składu orzekającego wyznaczonego przez Przewodniczącego;- sporządzanie oceny niezbędne do wydania orzeczenia o niepełnosprawności...

Aktywny od: dzisiaj

Organizator społeczności lokalnej

Pracodawca: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE ŚWIDWIN

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Świdwin

Prowadzenie na bieżąco rozeznania potrzeb oraz potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających.pracodawca wymaga posiadania II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny w zakresie specjalności praca socjalna ze społecznością lokalną...

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Korczowa

Kontroluje jakość handlową artykułów rolno-spożywczych przywożonych spoza państw członkowskich Unii Europejskiej oraz spoza państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).Kontroluje artykuły rolno-spożywcze i środki produkcji pochodzenia...