Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1332
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji księgowo-podatkowych na programach Rachmistrz Gt i Rewizor GY. Podstawy księgowości w programie Rewizor GT. Zakładanie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, zlecenia w programie kadrowo-płacowymGratyfikant GT. Wyliczanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych, korenspondencja mailowa z przedsiębiorcami. Importowanie dokumentów do innych programów. Generowanie i eksportowanie ewidencji i deklaracji w fromie JPK. Podstawy funkcjonowania arkusza kalkulacyjnego. Obsługa zusowego programu Płatnik. STAŻ: Nowy Sącz, godz. 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Odpowiedzialność, sumienność, dokładność.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...