Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/teja/25/0682
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość;mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie;Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów;Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy);Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem;Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe);Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym;Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność;Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...