Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0803
OBOWIĄZKI:
Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i finansowym,dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami,księgowanie wyciągów bankowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa programu Optima
Uprawnienia: znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości


Wymagania inne:

Minimum 2 lata doświadczenia w dziale księgowości.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Bezpośrednia obsługa cudzoziemców - rejestracja wniosków o udzielenie cudzoziemcom zezwolenia na pobyt i pracę w Polsce w systemach informatycznych służących do rejestracji wniosków w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, bezpośredni i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Trzeszkowice

Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu Insert GT ( Subiekt, Gratyfikant) , porządkowanie i administracja dokumentów firmowych, prowadzenie spraw kadrowych i BHP, administracja ubezpieczeń firmowych i floty, kontakt z...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka/recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Siedlce

Zapisy pacjentów (dermatologia i medycyna estetyczna), udzielanie informacji, korespondencja elektroniczna, przyjmowanie opłat, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie porządku w obrębie stanowiska pracy. Po okresie próbnym możliwość dłuższej współpracy. Wymagania...