Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Sławacinek Nowy
Numer: StPr/25/0630
OBOWIĄZKI:
wsparcie działu księgowości w codziennych zadaniach administracyjno-księgowych: wprowadzanie i weryfikacja dokumentów księgowych, faktur, rachunków/wyciagów bankowych, pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT), udział w procesie rozliczeń z kontrahentami oraz monitorowanie płatności, archiwizacja i porządkowanie, dokumentacji księgowej, współpraca z działem finansowym i innymi działami, przygotowywanie zestawień raportów, zestawień analiz, wsparcie przy dokumentacji dla audytorów i urzędów(godz. pracy 8:00-16:00)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

mile widziane wykształcenie wyższe, znajomość podstaw rachunkowości i przepisów podatkowych, dobra obsługa pakietu MS Office, dokładność, odpowiedzialność, systematyczność i umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwoju w obszarze księgowości, doświadczenie na podobnym stanowisku lub praktyki w księgowości mile widziane

Miejsce pracy:

Sławacinek Nowy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy asystent

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Biskupiec

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie relacji z...