Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Małaszewicze Małe
Numer: StPr/25/1061
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, pomoc w przygotowaniu zwrotów, raportów i analiz finansowych, archiwizacja dokumentacji zgodnie z przepisami, zapoznanie się z zasobami obiegu dokumentacji księgowej oraz podstawami prawa podatkowego, współpraca z innymi działami firmy w zakresie kompletowania i weryfikacji dokumentów, weryfikacja sald oraz weryfikacja poprawności zapisów księgowych(godz. pracy 8-16)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie o kierunku średnim ekonomicznym lub z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw, specjalność z rachunkowości będzie dodatkowym atutem

Miejsce pracy:

Małaszewicze Małe


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka księgowości

Pracodawca: KDK Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi, delegacje). Zarządzanie obiegiem dokumentów, ich weryfikacja i archiwizacja zgodnie z przepisami. Przygotowywanie danych do deklaracji ZUS i podatkowych (we współpracy z główną księgową). Obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji i Wsparcia Kontroli

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej oraz zatwierdzanie jej po weryfikacji formalnej. Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych. Tworzenie i wysyłka korespondencji. Zapisywanie danych na płytach...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...