Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Piaski
Numer: StPr/25/0344
OBOWIĄZKI:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

umiejętność zasad komunikacji pisemnej-przygotowania pism urzędowych, umiejętność kierowania i strukturyzacji rozmowy, oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym stażu

Miejsce pracy:

Piaski


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...