Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Piaski
Numer: StPr/25/0344
OBOWIĄZKI:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

umiejętność zasad komunikacji pisemnej-przygotowania pism urzędowych, umiejętność kierowania i strukturyzacji rozmowy, oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym stażu

Miejsce pracy:

Piaski


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent techniczny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowe Opole

Transport aut, podstawowe czynności kontrolne po zakupie auta (sprawdzanie poziomu oleju, ogólnego stanu technicznego auta), przygotowani auta do sprzedaży, drobne prace techniczne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent sędziego

Pracodawca: SĄD REJONOWY W GLIWICACH

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Dokumenty oraz pełna treść ogłoszenia o konkursie dostępne są na stronie internetowej www.gliwice.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy, sygnatura konkursu OKDR.1101.19.2025 [...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent prokuratora

Pracodawca: Prokuratura Okręgowa w Słupsku

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Słupsk

Szczegółowy zakres w ogłoszeniu o konkursie na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Słupsku Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: poziom wykształcenia: wyższe II stopnia umiejętności: umiejętność wykonywania...