Asystent do spraw kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Asystent do spraw kadr
Miejsce pracy: Sławacinek Nowy
Numer: StPr/25/0629
OBOWIĄZKI:
wsparcie działu kadr w bieżących zadaniach administracyjnych, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia), przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem lub rozwiązaniem, ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień, wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych, wsparcie przy raportach kadrowych, kontakt z instytucjami (ZUS, PIP, US), dbanie o zgodność z przepisami prawa pracy(godz. pracy 7:00-15:00, 8:00-16:00)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość podstawowych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kadr lub HR

Miejsce pracy:

Sławacinek Nowy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy asystent

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Biskupiec

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie relacji z...