Asystent biura

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Asystent biura
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0560
OBOWIĄZKI:
zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą (tradycyjną i elektroniczną), prowadzenie ewidencji dokumentów i ich archiwizacja, przygotowywanie dokumentów, raportów zestawień i prezentacji, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skaner, kserokopiarki), zamawianie materiałów biurowych i dbanie o ich dostępność
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wymagane wykształceni min. średnie, umiejętność obsługi komputera w programach edycji tekstu

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista w Zespole Zabezpieczenia Technicznego

Pracodawca: Naftor Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Podstawowy Zakres Zadań i Obowiązków: nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS; rozliczanie usług przychodów i kosztów – wystawianie protokołów z realizowanych usług; prowadzenie magazynu materiałów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Pracodawca: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie...

Aktywny od: wczoraj

Asystent kierownika budowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Jędrzejów

współpraca i wspomaganie kierownika budowy, przeglądanie i czytanie dokumentacji, kosztorysowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: