Asystent biura

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Asystent biura
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0560
OBOWIĄZKI:
zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą (tradycyjną i elektroniczną), prowadzenie ewidencji dokumentów i ich archiwizacja, przygotowywanie dokumentów, raportów zestawień i prezentacji, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skaner, kserokopiarki), zamawianie materiałów biurowych i dbanie o ich dostępność
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wymagane wykształceni min. średnie, umiejętność obsługi komputera w programach edycji tekstu

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarz szkoły k/m

Pracodawca: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Odpowiedzialność za realizację wydatków, przebieg remontów, organizowanie bieżących i okresowych inwentaryzacji, zawieranie umów na media, redagowanie pism. Wymagania konieczne: Zawód: Sekretarka Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne Uprawnienia: Pakiet...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw ksiegowości

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Fakturowanie, sporządzanie rozliczeń do ZUS, pisanie podań, obsługa skrzynki mailowej, obsługa social mediów, sprzątanie miejsca pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

Zapoznanie się z ustawami oraz przepisami dotyczącymi obsługi kancelarii, obsługa codzienna przychodzącej i wychodzącej korespondencji, obsługa programu kancelaryjnego, porządkowanie dokumentacji w tym w celu przyjęcia jej do archiwum zakładowego, obsługiwanie...