Asystent biura obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Asystent biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/25/0585
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie wyższe mile widziane związanych z obsługą klienta, administracją, lub pokrewne, dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Excel. Osoba komunikatywna, umiejętność pracy w zespole. Osoba sumienna, uczciwa, odporna na stres.Ogólny zakres obowiązków: Udzielanie informacji o dostępnych projektach, zasadach uczestnictwa oraz wymaganiach kwalifikacyjnych. Rejestrowanie uczestników projektu oraz wsparcie w kompletowaniu dokumentacji zgłoszeniowej. Wsparcie w zakładaniu konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz pomoc uczestnikom w procesie rejestracji oraz aktywacji konta w BUR. Udzielanie informacji o funkcjonowaniu Bazy Usług Rozwojowych: Informowanie użytkowników o zasadach funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych, w tym o warunkach rejestracji, dostępnych usługach oraz procedurach korzystania z bazy. Udzielanie szczegółowych informacji dotyczących przebiegu projektu, harmonogramu działań oraz dostępnych form wsparcia (szkolenia, doradztwo, kursy zawodowe). Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wyjaśnień związanych z realizacją projektu. Przygotowywanie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie (np. umowy, listy obecności, ankiety, raporty). Wsparcie w kompletowaniu dokumentów rozliczeniowych i kontrolnych wymaganych przez instytucje nadzorujące projekt. Udział w działaniach promocyjnych mających na celu rekrutację uczestników do projektu. Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: [email protected]
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rybnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Najnowsze oferty

mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Pracodawca: Cemex Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, The Park, Krakowiaków 46

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym....