Asystent / Asystentka

Ogłoszenie numer: 9923770, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa recepcji oraz zapewnienie profesjonalnego pierwszego kontaktu z gośćmi i klientami
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (tradycyjną i mailową)
  • Pomoc w organizacji spotkań i wydarzeń wewnętrznych (rezerwacje, materiały, logistyka)
  • Przygotowywanie i porządkowanie dokumentów dla różnych działów firmy
  • Współpraca z zespołem w zakresie codziennych zadań administracyjnych
  • Dbanie o zaopatrzenie w artykuły biurowe i spożywcze

Wymagania

  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (minimum B1)
  • Dostępność do pracy ok. 100 godzin miesięcznie, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00
  • Wysoka kultura osobista i swoboda w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów
  • Gotowość do nauki oraz chęć rozwijania kompetencji administracyjnych
  • Samodzielność, odpowiedzialność i pozytywne nastawienie

Oferujemy

  • Umowę zlecenie na okres 6 miesięcy z możliwością kontynuacji współpracy
  • Wynagrodzenie w wysokości 31 zł brutto za godzinę
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w centrum Szczecina
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojej dostępności
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych w praktyce
  • Wsparcie zespołu oraz wewnętrzne szkolenia na start
  • Przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i współpracy
  • Darmową kawę, świeże owoce i wygodne warunki pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...