Asystent / Asystentka

Ogłoszenie numer: 9806875, z dnia 2025-05-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka

Miejsce pracy: Głogów

 

Opis stanowiska

  • Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur.
  • Nadzór nad umowami.
  • Wsparcie innych działów firmy, m.in. marketingu, w organizacji eventów i akcji promocyjnych.
  • Elastyczność w planowaniu czasu pracy, w tym praca około 2 soboty w miesiącu z możliwością rekompensaty.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w administracji mile widziane.
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Organizacyjne umiejętności i zaangażowanie.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego oraz pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Dostęp do innowacyjnych narzędzi i ergonomicznych miejsc pracy.
  • Elastyczność czasu pracy oraz ciekawe eventy firmowe.
  • Atrakcyjne premie pieniężne i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Pracodawca: LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: OmniOffice Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków: Uwaga: praca w godzinach: 07:30 - 15:30, 09:00-17:00 Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) Odpowiedzialność za kontakt z klientami zewnętrznymi oraz...