Asystent / Asystentka Zarządu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie, kompletacja i archiwizacja),
  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego.

Nasze oczekiwania:

  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego (w mowie i w piśmie),
  • umiejętność redagowania pism,
  • zdolności organizacyjne i analityczne,
  • skrupulatność, punktualność, sumienność, elastyczność w działaniu,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji  na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

Pracodawca: INSTALEX Aleksander Rurański

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Pomocnik księgowej

Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym. Wystawianie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Zarządu

Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Bełżyce

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w...