Asystent / Asystentka Zarządu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie, kompletacja i archiwizacja),
  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego.

Nasze oczekiwania:

  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego (w mowie i w piśmie),
  • umiejętność redagowania pism,
  • zdolności organizacyjne i analityczne,
  • skrupulatność, punktualność, sumienność, elastyczność w działaniu,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: POLMED S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, ul. Startowa

Twoim zadaniem będzie : obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej. Warunki współpracy: Pełen etat, Umowa o pracę, umowa...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzór nad obiegiem dokumentów Zapewnienie płynności przepływu informacji wewnątrz organizacji Współpraca w zakresie obsługi księgowo-kadrowej Przygotowywanie prezentacji Realizacja wyznaczonych zadań i celów Znajomość MS Office Dobra organizacja pracy...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Pruszcz Gdański

Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami...