Asystent / Asystentka zarządu

Kluczowe kwalifikacje: znajomość jęz. angielskiego / wysoka samodyscyplina

 

Nasz klient to polski oddział międzynarodowej organizacji zrzeszającej obecnie ok 8000 osób będących członkami rodzin zarządzających największymi i najstarszymi biznesami rodzinnymi na świecie.

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
  • Bardzo samodzielne stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Współpraca B2B, możliwość umowy o pracę.
  • Samochód służbowy.
  • Pracę w środowisku biznesowym z dużą perspektywa na rozwój zawodowy w ramach organizacji lub w środowisku partnerskim
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
Obowiązki na stanowisku Koordynatora:
  • Utrzymywanie regularnej i płynnej komunikacji z członkami stowarzyszenia, dbanie o profesjonalne i szybkie odpowiadanie na ich potrzeby.
  • Kompleksowa organizacja spotkań i eventów – przygotowywanie zaproszeń, zbieranie informacji o uczestnikach, koordynacja zakwaterowania oraz oprawy gastronomicznej.
  • Proaktywne prowadzenie mediów społecznościowych– opracowywanie treści, publikacja postów i angażowanie społeczności z zacięciem marketingowca.
  • Kreowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z wydarzeniami, dbanie o atrakcyjny wizerunek stowarzyszenia.
  • Zarządzanie korespondencją, organizacja mailingu do członków oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
  • Współpraca z dostawcami, hotelami, firmami cateringowymi, wydawnictwami i innymi partnerami związanymi z działalnością stowarzyszenia.
  • Dostosowywanie wydarzeń do indywidualnych potrzeb uczestników, dbając o każdy szczegół.
  • Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz merytorycznego dla członków stowarzyszenia oraz bieżąca obsługa logistyczna.
Idealny kandydat powinien posiadać:
  • Wysoką samodyscyplinę – osoba na tym stanowisku powinna samodzielnie planować i realizować zadania.
  • Profesjonalizm i życzliwość w kontaktach z członkami stowarzyszenia, którzy są właścicielami firm.
  • Zmysł marketingowy, kreatywność i umiejętność angażowania odbiorców w działania online.
  • Świetne zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania- pielęgnowania, długofalowych relacji biznesowych.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, chęć do zarażania pozytywnym nastawieniem rozmówców.
  • Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach- elastyczność czasowa, biorąc pod uwagę specyfikę pracy z właścicielami firm.
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w sposób szybki i efektywny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łęczyca

1. Segregacja i wpinanie dokumentów.2. Drobne zadania kadrowe.3. Obsługa pracowników - wydawanie formularzy, wniosków.4. Obsługa urządzeń biurowych.5. Zapoznanie się z dokumentacją pracowniczą firmy.6. Wyjazdy na plakatowanie w związku z rekrutacjami prowadzonymi...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy w rejestracji

Pracodawca: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE WA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Krasnystaw

informowanie i zapisy pacjentów do lekarzy specjalistów, odbieranie telefonów, wprowadzanie danych pacjentów do systemu komputerowego, dbałość o pacjentów w rejestracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Kornelia Mróz PPHU "KORNEX"

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Korzeniów (pow. rycki, gm. Ułęż), Korzeniów

Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, sporządzanie pism w programie WORD. Obsługa i kontakt z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Wymagania inne: