Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 16C

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres obowiązków:
  • Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym;
  • Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży;
  • Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz;
  • Obsługa korespondencji i archiwizowanie dokumentów;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie;
  • Odpowiedzialność na listy mailingowe itp.;
  • Współpraca z różnymi działami firmy, wsparcie managerów w kontakcie z Zarządem.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w pracy z poziomem executive;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość Excela pozwalająca na sprawną analizę danych i przygotowywanie raportów;
  • Dobra organizacja pracy własnej;
  • Odpowiedzialność i rzetelność.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Szlachetna Paczka, Zielony Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Administracji

Pracodawca: TUV Rheinland Group

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie systemów, wyłapywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik ds. Administracji Nieruchomości

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Czym będziesz się zajmować? Zarządzanie operacyjne : będziesz odpowiedzialny za bieżące funkcjonowanie działu administracji, w tym planowanie i nadzór nad realizacją budżetu oraz optymalizację kosztów. Koordynacja i nadzór : będziesz czuwać nad stanem...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: FIRMA "SUN-SET" - Artur Żuraw

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Leżajsk

Recepcjonista. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe.Wynagrodzenie 4 666,00 zł. + premia uzależniona od kwalifikacji i zaangażowania.