Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
  • prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu;
  • przyjmowanie gości zaproszonych na spotkania;
  • odbieranie telefonów oraz koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, e-maile, faksy);
  • pomoc w prawidłowym obiegu dokumentów i informacji;
  • wsparcie "informacyjne" - wyszukiwanie lub pozyskiwanie potrzebnych informacji;
  • organizacja wyjazdów służbowych oraz spotkań biznesowych;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi - dostawcami usług, sprzętu, itp.;
  • sporządzanie raportów, dokumentów na potrzeby firmy;
  • dbanie o dostępność narzędzi pracy i wyposażenie biura.
Nasze wymagania:
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • mile widziany student/ka studiów prawniczych;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (zwłaszcza pakiet MS Office);
  • wysoka kultura osobista i prezencja;
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne;
  • samodzielność i inicjatywa;
  • prawo jazdy.
To oferujemy:
  • umowę o pracę/zlecenie/b2b;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności;
  • pracę w przyjaznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy z j. niemieckim (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin, Galeria nad Jeziorem

Zakres obowiązków: realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, nadzór nad terminami), współpraca z działem marketingu przy wydarzeniach, akcjach PR i działaniach promocyjnych, optymalizacja funkcjonowania centrum...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin, Galeria nad Jeziorem

Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista/Specjalistka ds. administracji

Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy) Współpraca z...