Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szamocka 6

Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa.

Twoją rolą będzie:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu;
  • Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu;
  • Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu;
  • Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych;
  • Organizowanie i obsługa spotkań dla Członków Zarządu;
  • Przygotowywanie pism, prezentacji i zestawień na potrzeby Członków Zarządu;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do Spółki;
  • Utrzymywanie porządku w sekretariacie, gabinetach Członków Zarządu i salach konferencyjnych;
  • Dokonywanie wszelkich formalności związanych z wyjazdami służbowymi Członków Zarządu.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel;
  • Dobra znajomość j. angielskiego;
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju;
  • Pracę w firmie o kulturze organizacyjnej nastawionej na jakość i satysfakcję Pacjenta;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowa zlecenie;
  • Pakiet benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dofinansowanie szkoleń i kursów​.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Stażysta w Dziale Księgowości

Pracodawca: Selgros Cash&Carry

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Pracodawca: Roca Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...