Asystent / Asystentka zarządu

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Organizacja i koordynacja spotkań, wyjazdów oraz innych wydarzeń firmowych
  • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym z urzędami i instytucjami
  • Wsparcie procesów związanych z zatrudnieniem i odejściem pracowników
  • Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i współpraca z działem kadr
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację
  • Nadzorowanie zgodności z procedurami jakości ISO oraz działania poaudytowe
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura i utrzymywanie relacji z dostawcami
Wymagania
  • Biegła znajomość języka niemieckiego
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doskonała organizacja pracy i zdolność do wyznaczania priorytetów
  • Znajomość przepisów prawa pracy i RODO
  • Wysoka skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Gotowość do pracy z dokumentacją ISO lub chęć nauki w tym zakresie
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się organizacji
  • Bezpośrednia współpraca z zarządem i realny wpływ na funkcjonowanie firmy
  • Prywatną opiekę medyczną z pakietem stomatologicznym
  • Możliwość rozwoju w obszarze administracji i HR
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Dyrektora Szkoły

Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy

Pracodawca: PAPER-MET RECYKLING Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia)

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: MAOBI Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Organizacja wydarzeń firmowych, wyjazdów i spotkań biznesowych Prowadzenie bieżącej korespondencji i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (w tym z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami i instytucjami) Wsparcie procesów rekrutacyjnych,...