Asystent / Asystentka Zarządu

TELE-FONIKA KABLE S.A.  jest największym producentem kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Aktualnie do siedziby administracyjnej Spółki w Myślenicach poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Myślenice
 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami
  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz rejestru korespondencji
  • Koordynacja podróży służbowych członków Zarządu
WYMAGANIA PRACODAWCY:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (w mowie i w piśmie)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • Wysoki poziom kultury osobistej, miła aparycja
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność
OFERUJEMY:
  • ciekawą pracę w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowy
  • możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie we wdrożeniu oraz adaptacji na nowym stanowisku
  • umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy
  • oczekujemy dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (godz. 8-16 / 12-20 kilka dni w miesiącu)
  • pakiet socjalny  (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność