Asystent / Asystentka Zarządu

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu
  • Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na potrzeby Zarządu
  • Prowadzenie korespondencji biznesowej
  • Dbanie o dyskrecję i ochronę poufnych informacji
  • Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach administracyjno-biurowych
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Wysokiej zdolności organizacyjnej
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, zarówno pisemnych, jak i ustnych,
  • Znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

Pracodawca: Politechnika Wrocławska

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

Pracodawca: ALAB laboratoria Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 22

Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami Wymagania: wykształcenie min. wyższe I stopnia doświadczenie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno -Biurowy

Pracodawca: MOJ S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Osowiec, k-Opola

obsługa sekretariatu, obsługa kasy przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej archiwizacja dokumentów bieżące...