Asystent / Asystentka zarządu

Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
  • wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń
  • nadzór nad działaniami windykacyjnymi
  • tworzenie analiz, zestawień, pism
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie dokumentów kadrowych (we współpracy z biurem zewnętrznym)
  • obsługa sekretariatu Zarządu
Nasze wymagania
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży usług finansowych / księgowych
  • znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
  • umowę cywilnoprawną (B2B - preferowane) / umowę o pracę
  • rozpoczęcie pracy między 8 a 9
  • wstępne wdrożenie
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport)
  • zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
  • wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
  • elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
  • zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
Rekrutacja:
  • Prześlij CV
  • Porozmawiamy z kandydatami
  • Przedstawimy ofertę współpracy
  • Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Praktykant / Praktykantka w zamiejscowym wydziale dokumentacji - praktyki płatne

Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej i technicznej. Obsługa wniosków dot. badań genealogicznych Wyszukiwanie dokumentacji dot. badań genealogicznych Digitalizacja dokumentacji...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator Biura

Pracodawca: Grupa Mieszko

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: NetWorkS! sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych...