Asystent / Asystentka Zarządu i Inżyniera Kontraktu

Asystent / Asystentka Zarządu i Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VIII/2025
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji i dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Wsparcie w tworzeniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej,
  • Administracja zespołem inżyniera kontraktu (raporty, zestawienia, harmonogramy),
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów,
  • Współpraca z wykonawcami, inwestorem, administracją publiczną,
  • Zarządzanie flotą samochodową (ewidencja, przeglądy, dokumentacja),
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC).
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo),
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotami samochodowymi lub w ubezpieczeniach,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność,
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową,
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej,
  • Dobra znajomość MS Office, aplikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams).
Oferujemy:
  • Rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku projektowym,
  • Przyjazną atmosferę, wsparcie zespołu,
  • Udział w kluczowych inwestycjach regionalnych i krajowych,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pełny etat na umowę o pracę,
  • Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy będzie dodatkowym atutem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...