Asystent / Asystentka w dziale zakupów

ACTION S.A. to kompleksowy dostawca, producent i dystrybutor, który specjalizuje się w rozwijaniu handlu na rynku e-commerce w sektorach B2B i B2C. Firma koncentruje się na sprzedaży krajowej i międzynarodowej, oferując bogaty asortyment produktów dostępnych w ponad 600 sklepach internetowych w 50 krajach. ACTION S.A. Zapewnia także zaawansowane rozwiązania technologiczne dla firm oraz rozwija własne projekty e-commerce. W swojej ofercie posiada również produkty pod własną marką min. ACTINA, ACTIVEJET i ACTIS oraz zarządza licznymi platformami sprzedażowymi, w tym Sferis.pl, Krakvet.pl, Gram.pl, Bron.pl, Pomocdlaseniora.pl.

 
Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Asystent / Asystentka w dziale zakupów
Miejsce pracy: Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem
Co będziesz robić:
  • Tworzyć raporty, analizy i zestawienia, które pomogą podejmować strategiczne decyzje zakupowe
  • Prowadzić i porządkować dokumentację oraz bazy danych
  • Wspierać zespół zakupów w codziennych działaniach - od kontaktu z dostawcami po przygotowanie zamówień
  • Koordynować spotkania, wyjazdy służbowe i wspierać administracyjnie dział
  • Współpracować z innymi działami, by zakupy działały jak dobrze naoliwiona maszyna
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Minimum 1 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Excel to Twój przyjaciel - świetnie czujesz się w pracy z dużą ilością danych
  • Lubisz, gdy wszystko jest na swoim miejscu - cenimy dokładność i organizację
  • Masz łatwość komunikacji i pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Najważniejsze: chęć rozwoju i motywacja do działania.

Co damy Ci w zamian?
  • Pracę, w której masz wpływ - na budżet, procesy, a nawet... na smak kawy w kuchni
  • Zgrany zespół - który potrafi działać pod presją, ale i zamówić pizzę po godzinach
  • Rozwój - w różnych kierunkach (pionowo, poziomo, a czasem nawet po skosie
Benefity, które czekają na Ciebie:
  • Bezpłatna siłownia i kort do squasha na terenie firmy
  • Parking dla samochodów i rowerów
  • Nagrody za polecenia pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Karta MultiSport
  • Integracje i wydarzenia firmowe
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Nasze Marki:

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne: