Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu / Pracownik administracyjny

Jesteśmy Inwestorem Zastępczym.

Reprezentujemy i zabezpieczamy interesy naszych Klientów na każdym etapie realizacji inwestycji od fazy projektowej, przez nadzór inwestorski po odbiór końcowy i rozliczenia.

Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu / Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/04/2025

Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności:

  • Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego,
  • Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów,
  • Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem na budowie oraz siedzibie firmy,
  • Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby,
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura budowy; Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom,
  • Przygotowywanie rad budowy,
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznego.
Zgłoś się jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontrakt, lub dla GDDKiA znajomość branży budowlanej,
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams,
  • Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy,
  • Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę w firmie wśród profesjonalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą,
  • Stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, a także formy zatrudnienia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Świerczynek

Obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów; pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji, raportów, zestawień; wprowadzanie danych do systemu informatycznego; udział w projektach wewnętrznych; wsparcie bieżące działu administracji. Praca w godz. 7-15 - algorytm....

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Mława

Zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., zapoznanie z programem stażu, zapoznanie z obowiązkami i uprawnieniami.Obsługa korespondencji. Archiwizacja dokumentów. Obsługa urzadzeń biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/asystentka biura handlowego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radzymin

- bezpośredni kontakt z klientem e-mailowy oraz telefoniczny- komunikacja ze wszystkimi działami firmy- zajmowanie się dokumentacją- przygotowywanie ofert handlowych i dokumentów sprzedażowych- obsługa COMARCH, DM SALES, ALBACROSS Wymagania inne: