Asystent / Asystentka Rzeczoznawcy Majątkowego

Integro Team prowadzi działalność od maja 2007 roku. Teren działalności Firmy obejmuje obszar całego kraju. Dla potrzeb swoich Klientów wykonuje opracowania w formie operatów szacunkowych, ekspertyz bankowo–hipotecznej wartości nieruchomości, inspekcji nieruchomości, kontroli budowy i inwestycji oraz analiz i badań rynku nieruchomości.

 

Asystent / Asystentka Rzeczoznawcy Majątkowego
Miejsce pracy: Poznań
Twoje zadania:
  • Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości,
  • Zbieranie oraz analiza danych dotyczących nieruchomości,
  • Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków,
  • Prace administracyjne i organizacyjne związane z wyceną.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja, budownictwo lub pokrewne),
  • Zainteresowanie wyceną nieruchomości i chęć rozwoju zawodowego,
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie,
  • Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia i nauki zawodu pod okiem ekspertów,
  • Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole,
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni,
  • Pomoc w uzyskaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Pracodawca: LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: OmniOffice Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków: Uwaga: praca w godzinach: 07:30 - 15:30, 09:00-17:00 Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) Odpowiedzialność za kontakt z klientami zewnętrznymi oraz...