Asystent / Asystentka (k/m)

Asystent / Asystentka (k/m)
Głogów, „Galeria Glogowia“



Twoje zadania
  • Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym
  • Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp.
  • Zarządzanie umowami
  • Współpraca z działami firmy, np. z działem marketingu przy eventach, akcjach promocyjnych itp. .
  • Elastyczny grafik pracy + praca w ok. 2 soboty w miesiącu (odbiór czasu wolnego w tygodniu)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji
  • Umiejętność komunikacji oraz negocjacji
  • Talent organizacyjny i zaangażowanie
  • Dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie
  • Dobra znajomość MS Office (Excel i Word)
  • Wdrożenie w centrali firmy w Niemczech
To wyróżnia nasza współpracę
  • Praca zespołowa & Eventy
  • Inowacyjny budynek centrali "House of Inspiration"
  • Premie pienieżne
  • Stała ekspansja
  • Onboarding & rozwój
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Ergonomiczne miejsca pracy
  • Elastyczny czas pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent spedytora

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Zembrzyce

Współpraca ze spedytorami - wsparcie w bieżącej koordynacji zleceń transportowych;Tworzenie zleceń transportowych w systenie TMS;Analiza i uzupełnianie dokumentacji transportowej;Zamykanie kart drogowych kierowców;Analiza przejechanych tras kierowców. Wymagania...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka/ sekretarz

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

1. Wspomaganie pracowników Oddziału Architektury i Budownictwa poprzez zakładanie teczek dokumentów i zwrotek.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Kompletowanie, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych.4. Praca w systemach...