Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Screenmed to polska firma biotechnologiczna i dystrybucyjna, która opracowuje, produkuje i sprzedaje wyroby medyczne do diagnostyki medycznej. Specjalizujemy się w szybkiej diagnostyce w trybie POCT. Prowadzimy badania dotyczące biotechnologii medycznej oraz prace B+R dotyczące diagnostyki i medycyny klinicznej.

Asystent / Asystentka działu sprzedaży
Miejsce pracy: 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
Opis stanowiska:
  • Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami
  • Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej
  • Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze klientów
  • Obsługa klientów podczas targów i konferencji
  • Budowanie wizerunku firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy
  • Dokładność, skrupulatność, sumienność
  • Wysoka kultura osobista oraz wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziani studenci studiów zaocznych
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w młodej i rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Pracę w niedużym i zgranym zespole
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony
  • Podstawową opiekę medyczną 

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka Zarządu

Pracodawca: Perfect Consulting

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Rumia

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu Organizacja spotkań i wydarzeń Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy

Pracodawca: Future Houseware

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Włochy

Twoje zadania: Przygotowywanie ofert i wzorów Wsparcie zakupów i e-commerce Współpraca przy tworzeniu opakowań i etykiet Szukamy osób, które: Znają niemiecki lub angielski (min. poziom B1) Obsługują MS Office Są dokładne i sumienne Mile widziani także studenci!

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biura

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Opis stanowiska: prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biura, w tym obiegu dokumentów, faktur i korespondencji przygotowywanie raportów, zestawień i analiz wspierających pracę zespołu koordynacja spotkań służbowych, wyjazdów i obsługa spraw logistycznych...