Asystent / Asystentka działu księgowości

Spółka RETS oferuje szeroki wachlarz usług specjalistycznych z zakresu technicznej obsługi obiektów. Została stworzona po to, by utrzymywać pełną sprawność zaawansowanych technologicznie budynków biurowych, handlowych, logistycznych, mieszkaniowych. Odbiorcami tych usług są korporacje międzynarodowe, właściciele nieruchomości oraz fundusze inwestycyjne. RETS to gwarancja jakości.
Asystent / Asystentka działu księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu operacyjnego;
  • Wystawienia faktur sprzedaży;
  • Sprawdzanie poprawności danych zawartych na fakturach handlowych;
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Działu Księgowości;
  • Bieżące wsparcie Działu;
  • Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami i pracownikami;
  • Archiwizacja dokumentów księgowych.
Nasze wymagania:
  • Student/ka studiów zaocznych - Warunek konieczny;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Word i Excel;
  • Dokładność, terminowość, rzetelność;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie;
  • Prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie karta sportowa;


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

Pracodawca: INSTALEX Aleksander Rurański

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Pomocnik księgowej

Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym. Wystawianie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Zarządu

Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Bełżyce

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w...