Asystent / Asystentka ds. rozliczeń i administracji

Ogłoszenie numer: 10098946, z dnia 2025-08-05

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. rozliczeń i administracji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie przy rozliczaniu umów cywilnoprawnych,
  • Przygotowywanie i uaktualnianie raportów,
  • Kontakt z klientami w sprawie zaległych płatności (e-mail, telefon, SMS),
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Obsługa wewnętrznego systemu informatycznego.

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela,
  • Dyspozycyjność min. 2 razy w tygodniu (w godz. 9:00–17:00),
  • Dobra organizacja pracy i dokładność,
  • Status studenta (najlepiej zaocznego) będzie atutem,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej.

Oferujemy

  • Umowę zlecenie lub współpracę B2B,
  • Elastyczny grafik – idealny dla studentów,
  • Wdrożenie i wsparcie na start,
  • Przyjazne środowisko pracy i dobra atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...