Asystent / Asystentka ds. księgowości i rozliczeń

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka ds. księgowości i rozliczeń
Miejsce pracy: Brańsk
Zakres obowiązków:
  • Obsługa elektronicznych rozliczeń i ich przesyłanie.
  • Wystawianie faktur oraz prowadzenie bieżących rozliczeń.
  • Praca zgodnie z obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa informacji.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Gotowość do pracy zmianowej.
  • Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy.
  • Umiejętność współpracy z zespołem.
  • Znajomość zasad bezpieczeństwa danych.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do sporadycznych podróży służbowych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
  • Pakiet socjalny, Pracowniczy Program Emerytalny oraz szkolenia.
  • Pracę w zgranym i wspierającym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...