Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Rozliczeń

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur kosztowych
  • Przygotowywanie faktur sprzedaży i kontrola ich zgodności
  • Monitorowanie należności oraz kontakt z klientami w kwestiach płatności
  • Wsparcie przy rozliczaniu podróży służbowych i kilometrówek
  • Tworzenie zestawień i raportów finansowych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość Excela
  • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami księgowymi
  • Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość nauki
  • Szkolenia oraz realne wsparcie zespołu
  • Prywatna opieka medyczna i karta lunchowa
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do kompetencji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...