Asystent / Asystentka ds. HR

Asystent / Asystentka ds. HR
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szamocka 6

Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia w Warszawie przy ul. Szamockiej 6  


Twoją rolą będzie: ​
  • archiwizacja dokumentów;
  • weryfikacja zgodności danych z dokumentacją (szkolenia, wnioski, polisy OC)
  • porządkowanie dokumentów w archiwum;
  • pomoc w pracach o charakterze administracyjnym
Oczekiwania wobec Ciebie: 
  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność i skrupulatność;
  • praca w trybie stacjonarnym;
  • praca w niepełnym wymiarze czasu. 
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa;
  • stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej;
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

rozmowa z klientem, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, chęć do nauki

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. biurowych z j. niemieckim

Pracodawca: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Krapkowice

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka działu handlowego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Jaworzno

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera, w tym programów MsOffice, analiza dokumentów, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność